جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
شمسی فر

حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد گفت: به یاری خداوند عالم محور مقاومت این غده سرطانی را از روی زمین خواهد کند و وعده الهی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد ،حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر امام جمعه موقت خرم آباد امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر این شهر با محکوم کردن جنایات رژیم بی رحم و پوشالی صهیونیستی بیان داشت:رژیم صهیونیستی با این جنایات و ترورهای بی رحمانه نزد همه مردم جهان روز به روز منفورتر خواهد شد و به سراشیبی سقوط و نابودی نزدیک تر می شود.

وی با بیان اینکه رژیم اسرائیل بداند که با ترورهای سرداران مقاومت نه تنها اهداف محور مقاومت تضعیف نخواهد شد بلکه مستحکم تر نیز خواهد شد افزود: دشمن منحوس و پلید صهیونیستی باید این را بداند که هر موقع سرداری از محور مقاومت را به شهادت رسانده، سرداری بالاتر جای او را خواهد گرفت و شکست قطعی برای اسرائیل محقق خواهد شد.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه اسرائیل و حامیان آن روز به روز منفورتر می شوند خاطر نشان کرد:

اسرائیل نشان داده که به هیچ قانون و قوانین بین‌المللی و ارزش‌های انسانی پایبند نیست و حامیان اسرائیل باید بدانند در این جنایت‌ها شریک هستند.

وی گفت :با وجود شهادت حدود ۴۰ هزار انسان بی‌گناه در غزه، کنگره آمریکا از رژیم صهیونیستی، این جنایت‌کار جنگی حمایت و استقبال می‌کند و این لکه ننگی بر دامان آن ها است.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه محور مقاومت به یاری پروردگار عالم این غده سرطانی را از روی زمین خواهد کند و وعده الهی قطعاً محقق خواهد شد افزود: انتقام شهدا از این دشمنان پلید و کودک کش گرفته خواهد شد.

حجت‌الاسلام شمسی فر در ادامه با اشاره به مناسبت ۱۲ مرداد، برگزاری اولین انتخابات مجلس خبرگان رهبری بعد از پیروزی انقلاب خاطر نشان کرد: اهداف نظام اسلامی نشات گرفته از اسلام و قرآن هستند و با عنایت الهی و رهبری پیامبر گونه امام خمینی(ره) با تشکیل مجلس خبرگان و قانون اساسی نوشته شد و راه و مسیر برای این کشور و مردم مشخص شد.

وی در پایان با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار خبرنگاران را طلایه داران اطلاع رسانی دانست و گفت: خبرنگاران باید با انعکاس مطالبات مردمی،بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های گوناگون،بصیرت افزایی در مقابل هجمه های دشمنان و انتشار اخبار امید آفرین رسالت تبلیغی و اطلاع رسانی خود را در جامعه انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha